Kooperativa aplikácia pre nahlasovanie poistných udalostí z autopoistenia
Archív
December 2023 November 2023 Október 2023 September 2023 August 2023 Júl 2023 Jún 2023 Máj 2023 Apríl 2023 Marec 2023 Február 2023 Január 2023 December 2022
Pre klientov Kooperativa poisťovne , ktorý majú uzatvorené povinné zmluvné poistenie alebo havarijné poistenie odporúčame aplikáciu pre nahlasovanie poistnej udalosti
V Kooperativa poisťovni už klienti nahlásia škodu na motorovom vozidle rovno cez svoj mobilný telefón. Prostredníctvom mobilnej aplikácie s názvom KOOPERATIVA to s pomocou umelej inteligencie a s rýchlym využitím údajov prihláseného užívateľa dokážu za 10 minút.
Pre využívanie aplikácie stačí mať v KOOPERATIVE zmluvne uzavretý ktorýkoľvek z produktov poistenia. Údaje z poisťovne sa po registrácii do aplikácie automaticky prenesú, čo je v prípade ich rýchleho využitia kvôli vzniknutej škode veľká výhoda. V prípade uzatvoreného PZP alebo havarijného poistenia v KOOPERATIVE má počas nahlasovania škody klient automaticky po ruke aj všetky potrebné údaje k svojmu vozidlu či vozidlám.
Inteligentné vloženie údajov, rozpoznanie fotografií a možnosť poslať hlasovku
K urýchleniu nahlásenia udalosti pomáha nielen predvyplnenie všetkých údajov klienta, identifikácia poisteného vozidla, ale aj interaktívne zaregistrovanie miesta a času vzniknutej nehody či inej udalosti. V celom procese klient odpovedá na niekoľko otázok aplikácie krok po kroku a vyberá z predvolených možností, prípadne dopĺňa požadované informácie. Benefitom je aj rýchle zaslanie kópie vodičského a technického preukazu, a to rovno ich odfotením cez telefón. Systém umelej inteligencie potvrdí správnosť a čitateľnosť fotiek a tiež ponúkne ako voliteľnú možnosť poslať aj fotografie škody na poškodenom vozidle a situácie z miesta nehody. Priebeh havárie, resp. záznam k priebehu vzniku škody, môže užívateľ odoslať priamo nahratím hlasovej správy.
Mobilná aplikácia pomôže aj klientovi KOOPERATIVY, ktorý nemá u nás poistené svoje auto, ale škodu mu spôsobí iný vodič s uzavretým PZP v KOOPERATIVE. V spolupráci s druhým účastníkom môže využiť tento proces hlásenia havárie rovnako rýchlo a efektívne. Aplikácia uľahčí situáciu, aj keď dopravnú nehodu zavinil samotný užívateľ. V tom prípade si bude môcť uplatniť svoje nároky zo svojho havarijného poistenia.
Asistenčné služby na jednom mieste
Výhodou novej aplikácie nie je len rýchlosť nahlásenia škodovej udalosti, ale aj prehľad o stave likvidácie škody. Informácie, v akom stave sa po odoslanom hlásení nachádza riešenie škodovej udalosti poisťovňou, má klient kedykoľvek po ruke v sekcii „Moje škody“. Pomôže aj s rýchlym zaregistrovaním sa na obhliadku vozidla určením preferovaného miesta obhliadky, ponúkne prehľad zmluvných servisov v okolí a poslúži aj na privolanie pomoci vo forme asistenčných služieb. Mobilná aplikácia KOOPERATIVA je dostupná na stiahnutie bezplatne cez platformy Google Play a App Store.