Smart likvidácia poistných udalostí v poisťovni Wüstenrot
Archív
Júl 2025 Jún 2025 Máj 2025 Apríl 2025 Marec 2025 Február 2025 Január 2025 December 2024 November 2024 Október 2024 September 2024 August 2024 Júl 2024 Jún 2024 Máj 2024 Apríl 2024 Marec 2024 Február 2024 Január 2024 December 2023 November 2023 Október 2023 September 2023 August 2023 Júl 2023 Jún 2023 Máj 2023 Apríl 2023 Marec 2023 Február 2023 Január 2023 December 2022
Ako to už v súčasnosti bežne funguje v konkurencii medzi poisťovňami, tieto neustále pracujú na vylepšeniach svojich služieb pre klientov a v snahe získať si ich dôveru prinášajú zaujímavé novinky, ktoré klienti ocenia a pre ktoré sa môžu rozhodovať pre využitie služieb tej ktorej poisťovne.
Financie na opravu môžete získať rýchlo a bez čakania na obhliadku technikom
Najnovšia informácia poisťovne Wüstenrot pre jún 2025 sa týka veľmi užitočnej služby a novinky tejto poisťovne so zapojení umelej inteligencie.
Prinášame Vám túto informáciu a popis novej služby poisťovne Wustenrot, nakoľko môže veľmi urýchliť a skvalitniť likvidáciu poistných udalostí z PZP ale aj havarijného poistenia vozidiel.
Novinka v likvidácii poistných udalostí hlásených z havarijného poistenia a PZP – smart likvidáciu so zapojením umelej inteligencie!
Financie na opravu môžete získať rýchlo a bez čakania na obhliadku technikom
Novú formu smart likvidácie môžu využiť klienti nahlasujúci poistné udalosti, pri ktorých prišlo k menej rozsiahlym poškodeniam motorového vozidla.
Benefity Smart likvidácie pre klienta
- rýchly proces dokumentácie škody bez potreby obhliadky zo strany technika
- vyhodnotenie rozsahu poškodenia so zapojením umelej inteligencie
- atraktívna výška odškodnenia
- benefit zníženia spoluúčasti na poistnom plnení pri havarijnom poistení
Proces Smart likvidácie
Poistnú udalosť klient nahlási štandardne cez online aplikáciu nahlasovanie poistných udalostí. Ak bola poistná udalosť posúdená ako vhodná pre Smartlikvidáciu, ponúkame mu nasledovný jednoduchý proces :
1. mailom/SMS správou príde klientovi prístupový kód do aplikácie Smart likvidácia, ktorá ho prevedie celým procesom.
2. V aplikácii odfotí poškodené vozidlo a potrebné doklady bez nutnosti čokoľvek sťahovať či inštalovať do mobilného telefónu.
3. Do 2 pracovných dní klientovi opäť mailom/SMS správou príde informácia o konkrétnej sume poistného plnenia, ktorú môže odsúhlasiť alebo odmietnuť.
Ak ponúknutú čiastku klient odsúhlasí a jeho nárok na poistné plnenie je preukázaný, Wüstenrot poisťovňa mu v priebehu nasledujúcich hodín poukáže poistné plnenie.
V prípade PZP bude vyplatená výsledná čiastku, v prípade havarijného poistenia bude táto suma znížená o 50 % zmluvne dohodnutú percentuálnu spoluúčasť, resp. o čiastku 100 € pri fixnej spoluúčasti. Pri využití Smart likvidácie dostane klient vyššie poistné plnenie.
4. Ak ponúknutú sumu klient odmietne, nasleduje štandardná likvidácia poistnej udalosti s potrebou predloženia dokladov preukazujúcich náklady na opravu.
Podľa nášho profesionálneho odhadu je toto veľký a správny krok k zjednodušeniu riešení niektorých poistných udalostí klientov poisťovne Wustenrot a značnému urýchleniu času, potrebného na doriešenie jednotlivých prípadov.
Bližšie informácie nájdete na stránkach samotnej poisťovne. Informáciu zverejnila poisťovňa Wüstenrot a.s.