Havarijné poistenie Groupama poisťovňa
- V rámci asistenčnej služby je pre klientov k dispozícii Digitálny odťah - v prípade, že budete potrebovať odťah, kontaktujete asistenčú službu, ktorá vašu požiadavku vloží do systému a vy môžete online sledovať prichádzajúce auto odťahovej služby
-
súčasťou asistenčných služieb je aj služba Geolink - pomôže vám v prípadoch, keď neviete, kde sa presne nachádzate. Vďaka intuitívnej logike aplikácie vás asistenčná služba rýchlo a jednoducho lokalizuje a vyšle vám na pomoc technika,
- Garancia likvidácie poistnej udalosti do 5 dní
Havarijné poistenie Groupama poisťovna a.s. - Bezpečná jazda
Havarijné poistenie spoločnosti Groupama a.s. s názvom Bezpečná jazda poskytuje komplexnú ochranu pre vaše motorové vozidlo v dvoch balíkoch
KOMFORT
- havária , živelné udalosti , vandalizmus , krádež , poškodenie hlodavcami, základná asistenčná služba
PREMIUM
- havária , živelné udalosti , vandalizmus , krádež , poškodenie hlodavcami, poškodenie alebo strata batožiny , úraz prepravovaných osôb , nadštandardná asistenčná služba
Voliteľné havarijné pripoistenia k balíku KOMFORT
K havarijnému poisteniu poisteniu auta si môžete dojednať pripoistenia podľa Vášho výberu
- Poistenie batožiny
- Poistenie nadštandardnej asistencie
- Poistenie úrazu
Poistenie batožiny
Predmetom poistenia je batožina a veci osobnej potreby počas ich prepravy poisteným vozidlom (napr. šaty a iné predmety osobného užívania), umiestnené v poistenom vozidle na mieste určenom na tento účel (priestor pre cestujúcich, batožinový priestor, uzamknutý strešný box atď.), poistenie batožiny sa vzťahuje a poisťovňa poskytne poistné plnenia na nasledovné poistné udalosti:
-
poškodenie, zničenie, odcudzenie alebo stratu, ktorá nastala v priamej príčinnej súvislosti s haváriou, ktorá bola ohlásená polícii
-
poškodenie, zničenie alebo stratu v dôsledku živelnej udalosti;
-
úmyselné poškodenie alebo zničenie cudzou osobou, ktoré bolo nahlásené polícií;
- odcudzenia krádežou vlámaním alebo lúpežným prepadnutím, ktoré boli nahlásené polícii.
- poistné plnenie je maximálne vo výške 1 000 Eur za jednu poistnú udalosť (limit), pričom za jednu poistnú udalosť sa považujú všetky udalosti, ktoré majú rovnakú príčinu.
Poistenie nadštandardnej asistencie
Groupama Assistance PLUS nad rámec základnej asistencie zaistí aj:
- prepravu cestujúcich do miesta bydliska dopravnými prostriedkami taxi, vlak alebo letecky (economy class) v prípade krádeže alebo ak oprava vozidla potrvá dlhšie než 8 hodín
- v prípade nedostatku paliva dovoz paliva, v prípade zámeny paliva odťah vozidla do najbližšieho servisu
- dobitie batérie, odomknutie vozidla či dovoz náhradných kľúčov v prípade ich zabuchnutia vo vozidle, straty alebo zlomenia
- repatriáciu vozidla zo zahraničia do servisu v SR v prípade, že 8 hodín od momentu škodovej udalosti nebude možné vozidlo opraviť.
Poistenie úrazu dopravovaných osôb
Ak poistený utrpí, počas trvania poistenia, pri prevádzke poisteného vozidla úraz, platia nasledujúce základné poistné sumy :
- smrť následkom úrazu: 5 000,- EUR
- trvalé následky úrazu: 10 000,- EUR
Spoluúčasť
Spoluúčasť je zmluvne dohodnutá suma , ktorou sa poistení podieľa na škode , o túto sumu bude znížené poistné plnenie.
Pri havarijnom poistení Groupama poisťovne si môžete zvoliť spoluúčasť vo výške :
- 5 % MIN 150 EUR
- 10% MIN 300 EUR
Obhliadka vozidla a zabezpečenie proti krádeži
Obhliadka vozidla
Každé jazdené vozidlo musí absolvovať obhliadku vozidla podľa manuálu poisťovne .
- Po uzatvorení návrhu klient vyhotoví fotodokumentáciu podľa požiadaviek poisťovne a odošle do poisťovne . Klient dostane link na email aj s manuálom
Zabezpečenie vozidla proti krádeži
TOTO TREBA DOPRACOVAT A OVERIT Vozidlo musí byť vybavené proti krádeži niektorým zabezpečovacím systémov podľa výšky poistnej sumy a veku vozidla . Popis zabezpečení
- mechanické zabezpečovacie zariadenie - Construct, Mul-t-lock, Zeder-lock, Twin way, VAM01 a podobné homologizované typy, pre vozidlá značky Mercedes-Benz FBSIII).
- Autoalarm - je elektronické zabezpečovacie zariadenie pevne zabudované vo vozidle, ktoré akusticky a opticky signalizuje alebo diaľkovo hlási pokus o neoprávnený vstup do vozidla a zabraňuje rozjazdu vozidla blokovaním motora (Jablotron, Meta, Avital, Bosch, Clifford, Piranha a podobné homologizované typy)
- Immobilizér - je elektronické zabezpečovacie zariadenie pevne zabudované vo vozidle a zabraňujúce rozjazdu vozidla blokovaním funkčných častí motora (typové označenie ako pri alarmoch alebo od výrobcu vozidla)..
-
Vyhľadávací systém je zabezpečovacie zariadenie skryte inštalované vo vozidle a po aktivácii schopné vysielať signál. Monitorovaním tohto signálu je možné určiť presnú lokalizáciu vozidla. Tento druh zabezpečovacieho zariadenia musí byť vždy napojený na centrálne dispečerské pracovisko. Systém musí mať pôsobnosť minimálne na celom území SR (Lo-Jack, GSP/GSM a podobné homologizované typy).
Služba PICK UP servis
Potrebujete opraviť alebo vymeniť čelné sklo ?
- stačí ak máte uzatvorené havarijné poistenie
- PICK UP servis zabezpečí vyzdvihnutie poškodeného a odovzdanie opraveného vozidla
-
Mapu a kontakty servisných stredísk nájdete TU.
Asistenčné služby Groupama Assistance
K havarijnému poisteniu získate aj bezplatnú asistenčnú službu, ktorá vám bude k dispozícii NONSTOP 24 hodín denne, aj zo zahraničia. Nad rámec základnej asistencie si môžete dojednať aj službu Groupama Assistance PLUS, ktorá vám pomôže v prípade nehody, poruchy, vandalizmu, defektu či krádeže vozidla
Asistečné služby
- súčasťou asistenčných služieb je aj služba Geolink - pomôže vám v prípadoch, keď neviete, kde sa presne nachádzate. Vďaka intuitívnej logike aplikácie vás asistenčná služba rýchlo a jednoducho lokalizuje a vyšle vám na pomoc technika
- K balíku Prémium získate túto službu v cene poistenia, k balíku Komfort je možné ju dojednať za príplatok
- V rámci asistenčnej služby je pre klientov k dispozícii služba Digitálny odťah - v prípade, že budete potrebovať odťah, kontaktujete asistenčnú službu, ktorá vašu požiadavku vloží do systému a vy môžete online sledovať prichádzajúce auto odťahovej služby.
- Garancia príjazdu technika do 90 minút pri škodách vzniknutých na území SR od overenia nároku na poskytnutie služby - ak budete čakať na príjazd asistenčnej služby viac ako 90 minút, spoločnosť Europ Assistance vám ako kompenzáciu poskytne 20 € poukážku na nákup pohonných hmôt.
Groupama Assistance PLUS nad rámec základnej asistencie zaistí
- prepravu cestujúcich do miesta bydliska dopravnými prostriedkami taxi, vlak alebo letecky (economy class) v prípade krádeže alebo ak oprava vozidla potrvá dlhšie než 8 hodín
- v prípade nedostatku paliva dovoz paliva, v prípade zámeny paliva odťah vozidla do najbližšieho servisu
- dobitie batérie, odomknutie vozidla či dovoz náhradných kľúčov v prípade ich zabuchnutia vo vozidle, straty alebo zlomenia
- repatriáciu vozidla zo zahraničia do servisu v SR v prípade, že 8 hodín od momentu škodovej udalosti nebude možné vozidlo opraviť
Kontakt na asistenčné služby
- + 421 2 208 54 208
Hlásenie poistnej udalosti
Poistné a škodové udalosti nahláste Groupama poisťovni jedným z nasledujúcich spôsobov:
- telefonicky + 421 2 208 54 208
- zaslaním správy o nehode na emailovú adresu info@groupama.sk
- online hlásenie poistnej udalosti
Adresa poisťovne :
Groupama poisťovňa, a.s., pobočka poisťovne z iného členského štátu
Miletičova 21, P.O.Box 32, 820 05 Bratislava 25.
Dokumenty na stiahnutie
Všeobecné poistné podmienky
Asistenčné služby
Garancia rýchlosti likvidácie poistnej udalosti
Postup pri dopravnej nehode
Správa o nehode