PZP Generali poisťovňa
- možnosť dojednať špeciálne pripoistenia čelného skla a krádeže
- krytie škody aj na vašom vozidle v balíkoch L a XL
- pripoistenie čelného skla a aj krádeže
- uzatvorenie je rýchlo a jednoducho
Generali poisťovňa a.s. ponúka svojim klientom tri balíky povinného zmluvného poistenia
Generali poisťovňa a.s. ponúka svojim klientom tri balíky PZP, alebo možnosti krytia , z ltorých si môžu záujemcovia vybrať. Balíky sa líšia výškou a rozsahom poistného krytia
Balík M - PZP krytie - zdravie: 5,24 mil. € , majetok:1,05 mil €
Balík L- PZP krytie - zdravie: 6 mil. € , majetok: 6 mil € + asistencia , úraz , hlodavec, výtlk
Balík XL - ZP krytie - zdravie: 10 mil. € , majetok:10 mil € + asistencia , úraz , hlodavec, výtlk, stret so zverou, pneumatiky
Ku každému balíku je možné si dojednať špecialne pripoistenie čelného skla alebo krádeže
Porovnanie balíkov PZP
Aké škody kryjú jednotlivé riziká
- Živel a hlodavec : kryje poškodenia spôsobené prírodnými živlami (napr. krupobitím, víchricou, povodňou, zosuvom pôdy) a poškodenia hlodavcom (napr. rozhryzenie káblov)
- Výtlk : kryje poškodenia diskov a pneumatík z dôvodu zlého stavu vozovky
- Úraz dopravovaných osôb : kryje riziko smrti, trvalých následkov a nevyhnutného liečenia zranení spôsobených úrazom dopravovaných osôb vrátane vodiča
- Stret so zverou : kryje škody spôsobené stretom so zverou
- Pneumatiky : kryje poškodenia pneumatiky defektom, defektom pri dopravnej nehode alebo vandalizmom
Špeciálne pripoistenia k balíčkom
- Čelné sklo : kryje poškodenia v prípade havárie, živelnej udalosti, vandalizmu či odleteného kameňa
- Krádež : kryje krádež celého vozidla alebo jeho časti
Asistenčné služby podľa typu balíka
Asistenčné služby KLASIK
- dočerpanie paliva,
- odtiahnutie nepojazdného vozidla,
- náhradnú dopravu,
- výmenu pneumatiky,
- ubytovanie,
- otvorenie „zabuchnutého“ auta,
- právne poradenstvo
- prehlad rozsahu a limity klasik
Asistenčné služby PREMIUM
nadštandardná asistencia, poskytuje vyššie krytie a limity ako asistenčné služby KLASIK
- dočerpanie paliva,
- odtiahnutie nepojazdného vozidla,
- náhradnú dopravu,
- výmenu pneumatiky,
- ubytovanie,
- otvorenie „zabuchnutého“ auta,
- právne poradenstvo.
Kontakt na asistenčné služby
- Zo Slovenska: 0800 121 122
- Zo zahraničia: + 421 2 58 57 22 66
Hlásenie poistnej udalosti telefonicky - Klientsky servis
02/38 11 11 17
Po - Pia: 8:00 - 18:00
Adresa poisťovne :
Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Lamačská cesta 3/A 841 04 Bratislava
Dokumenty na stiahnutie
Všeobecné poistné podmienky
Osobitné poistné podmienky pre doplnkové pripoistenie
Asistenčné služby
Správa o nehode